Forum www.dolinamroku.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Hunter

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dolinamroku.fora.pl Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marzon16
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:07, 17 Kwi 2008    Temat postu: Hunter

1. Rasy, które mogą wziąć tę klasę:

* - Dwarf
* - Night Elf
* - Draenei
* - Orc
* - Tauren
* - Troll
* - Bloof Elf


2. Może nosić zbroje:

* - cloth
* - leather
* - mail (od 40 poziomu)



3. Może używać broni:


* - staff
* - dagger
* - thrown
* - fist
* - polearm
* - 1-hand sword
* - 2-hand sword
* - 1-hand axe
* - 2-hand axe
* - gun
* - bow
* - crossbow
* - dual wield


[link widoczny dla zalogowanych]

Hunter to klasa oswajająca zwierzęta, aby walczyły u jej boku, a jej najsilniejszymi atakami są te z dystansu. Jest w stanie używać większości broni (brak tylko buław). Hunterzy to jedyna klasa, która może nazwać swoje pety i jedna z dwóch, które w ogóle mogą mieć tego typu pomagierów - Hunter i Warlock. O ile Warlock ma ograniczony wybór co do przywołańców, o tyle Hunter może przebierać w petach jak gość przy szwedzkim stole - większość mobów klasy BEAST jest do oswojenia i wykorzystania w walce.
Hunter jest w stanie podkładać pułapki, które mogą unieruchamiać cel (Freezing Trap) lub zadawać obrażenia, m.in. AoE (Explosive Trap). Kolejną użyteczną umiejętnością Huntera jest tracking - w zależności od rodzaju trackingu jaki wybierze (do wybory Track Beasts, Humanoids, Undead, Hidden, Dragonkin, Demons, Giants i Elementals) może zobaczyć na mini-mapie wszystkich przedstawicieli danego rodzaju w zasięgu mapki. Tracking Humanoids wykrywa również innych Graczy co jest pomocne w PvP (Gracze jadący mountami mogą się jednak pojawiać dopiero w ostatniej chwili). To wszystko sprawia, iż Hunter jest bardzo dobrą klasą w PvP oraz PvE.



4. Hunter posiada następujące atrybuty:


* - Beast Mastery - umiejętności związane bardzo często z petem Huntera, zwiększające jego defensywę, ofensywę oraz obdarzające pupilów dodatkowymi skillami. Beast Mastery to jednak również Aspecty, które pomagają mu (Hawk zwiększa attack power na dystans, Monkey zwiększa szanse na uniki, Cheetah zwiększa szybkość poruszania się o 30%, Beast sprawia, iż Hunter jest niewykrywalny przez Tracking) lub jego drużynie (Pack zwiększa prędkość członków drużyny o 30%, Wild zwiększa ich resisty). Tylko jeden Aspect może być włączony na raz u Huntera. Pomimo interesujących talentów jak np. Intimidation (pet stunnuje wroga na 3 sekundy i buduje hate na sobie) czy Bestial Wrath (pet zadaje 50% więcej obrażeń i jest niewrażliwy na efekty fear czy stun), Beast Mastery jest bardzo rzadko maksowane, gdyż większość Hunterów swoje zainteresowanie kieruje na drzewko Marksmanship, a petów nie docenia.

* - Marksmanship - najpopularniejsza grupa umiejętności Huntera, która koncentruje się na zwiększaniu obrażeń zadawanych z dystansu (gdy pet w PvE tankuje i trzyma aggro, aby wróg nie podszedł do jego pana). W bliskim zasięgu z wrogiem niemal wszystkie talenty i umiejętności z tej grupy są bliskie bezużyteczności, ale Hunter jest w stanie z powrotem stworzyć dystans między przeciwnikiem (np. za pomocą zamrażającej pułapki). Wartymi wspomnienia talentami są Trueshot Aura (zwiększa attack power członków drużyny o 50), która jest bardzo przydatna podczas raidów, czy Lethal Shots (zwiększa szansę na critical podczas ataku z dystansu). Ponieważ każdy Hunter polega na swoim łuku/kuszy/strzelbie, w te drzewko będzie często inwestował talent pointy.

* - Survival - grupa, która ma kilka interesujących talentów, jendak sama w sobie nie dorównuje pod względem obrażeń drzewku Marksmanship, dlatego często traktowana jest jako drugorzędna. Wsparcie jakie oferuje jest przydatne dla każdego Huntera. Survival w odróżnieniu od Marksmanship oferuje wiele defensywnych umiejętności jak np. Survivalist (zwiększa życie Huntera) czy Deflection (zwiększa szansę na odparowanie ataku wroga). Ponadto, do Survival należy umiejętność Feign Death (Hunter udaje, że umiera i mobów przestają się nim interesować), która jest bardzo przydatna w PvE, a w PvP tylko jeśli przeciwnik jest mało doświadczony.



5. PLUSY:


* - własne zwierzaki, które można karmic i nazywać, a które są świetnymi kompanami
* - bardzo silny atak z dystansu, a przy tym możliwość noszenia zbroi mail
* - przyspieszenie ruchów (Aspect of Cheetah) jeszcze przed kupnem mounta


6. MINUSY:


* - peta TRZEBA karmić aby był on użyteczny w walce i nie uciekł
* - większość obrażeń zależna jest od broni jaką Hunter posiada, a nie od poziomu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marzon16 dnia Czw 21:48, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dolinamroku.fora.pl Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1