Forum www.dolinamroku.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Paladin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dolinamroku.fora.pl Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marzon16
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:13, 17 Kwi 2008    Temat postu: Paladin

1. Rasy, które mogą wziąć tę klasę:

* - Human
* - Dwarf
* - Draenei
* - Blood Elf

2. Może nosić zbroje:

* - cloth
* - leather
* - mail
* - plate (40 poziom)
* - shield


3. Może używać broni:

* - 1-hand sword
* - 2-hand sword
* - 1-hand axe
* - 2-hand axe
* - 1-hand mace
* - 2-hand mace
* - polearm


[link widoczny dla zalogowanych]


Paladin to (do czasu wyjścia Burning Crusade) ekskluzywna klasa dla Alliance. Pal to wojownik światła o zdolnościach leczenia, buffowania, zadawania (dość średnich) obrażeń i to wszystko zamknięte w ciężkim pancerzu (jako jedyni razem z Warriorem mogą nosić plate). Paladin często uważany za klasę, do której prowadzenia Gracz nie potrzebuje żadnych nadzwyczajnych umiejętności, jest często ironicznie nazywany Loladinem. Jest to jednak jeden z najlepszych przyjaciół drużyny i dzięki swoim aurom i leczeniu zawsze gorąco witany w raidzie. W samotnej walce polega na swoich Sealach i Judgementach oraz defensywnych umiejętnościach.


4. Paladin posiada następujące atrybuty:

* - Holy - to grupa zawierające umiejętności leczenia oraz zadające obrażenia typu holy. Specjalną uwagę Holy poświęca undeadom oraz demonom, dla których są oddzielne umiejętności zadające obrażenia od holy - AoE Holy Wrath czy Exorcism, które nie działają na resztę przeciwników (nie działają również na Graczy, ale potrafią uporać się doskonale ze sługami Warlocka). W Holy znajduje się również czar uważany przez wielu za bardzo niesprawiedliwy - Lay of Hands (leczy kogoś za tyle życia ile maksymalnych HP ma Paladin, w praktyce może uleczyć umierającego Pala w sekundę do pełnego życia, kosztuje to jednak całą manę rzucającego). W drzewku Holy znajduje się talent Holy Shock - jedyny czar Paladina będący jego atakiem z dystansu (nie licząc tych przeciwko undeadom/demonom). Inny talent - Consecration - to jedyne AoE Pala, które działa na wszystkich w zasięgu wrogów. Jeśli dodajać do tego Seale, które zadając dodatkowe obrażenia od holy, leczą życie lub odnawiają manę oraz czary leczące, otrzymujemy bardzo ważną grupę umiejętności Paladina, w którą warto inwestować.

* - Protection - grupa wskazywana dla Paladinów, którzy chcą być tankami. Protection daje ogromną defensywę i Paladin z wieloma zainwestowanymi w tym drzewku punktami jest niezwykle trudny do zabicia. Umiejętności to głównie Blessingi (postać może mieć tylko jeden na sobie), które m.in. zwiększają statystyki postaci (Blessing of Kings), zapewniają nietykalność od ataków fizycznych na krótki czas (Blessing of Protection) oraz Aury (tylko jedna może być aktywna na raz na Paladinie, Aury się nie sumują, jeśli jest dwóch lub więcej Palów w drużynie) - m.in. zwiększające pancerz grupy (Devotion Aura), zmniejszające szansę na przerwanie rzucania czarów przez obrażenia od przeciwnika (Concentration Aura) i zwiększające resisty. To w Protection właśnie znajduje się znienawidzone przez wrogów Divine Shield (przez 10-12 sekund Paladin jest nietykalny, nie imają się go również czary dispellujące magię - w przeciwieństwie do priestowego Power Word: Shield, które można zdjąć Dispellem lub przez zadanie odpowiedniej ilości obrażeń).

* - Retribution - rodzina umiejetności, która jest ofensywna (jak na defensywną klasę jaką jest Paladin). Samych skilli niewiele w tej grupie, zaledwie kilka - Blessing of Might (zwiększa melee attack power), Seal of the Crusader (zwiększa melee attack power i prędkosć ataków o 40%, ale każdy z nich jest coraz słabszy), Retribution Aura (zadaje obrażenia typu holy każdemu kto zaatakuje) oraz Judgement (pozbawia Paladina Seala, który był na nim, ale w zamian wywołuje efekt zależny od Seala). Drzewko talentów koncentruje się głównie na zwiększaniu obrażeń. Wartymi wspomnienia talentem jest Eye for an Eye (jeśli Pala uderzy critical czaru, 15%-30% jego obrażeń zostaje zadane rzucającemu ten czar), który może sprawić, że ofensywny caster sam się zabije.




5. PLUSY:


* - potężna defensywa, najlepszy pancerz w grze (plate + umiejętności zwiększające armor)
* - "darmowe" mounty - na 40 i 60 lvl Paladin otrzymuje questy na zdobycie mounta przeznaczonego wyłącznie dla jego klasy
* - często zapraszany do drużyny


6. MINUSY:


* - słaba ofensywa
* - w dużym stopniu zależny od swojego ekwipunku



7. INNE INFORMACJE:


Paladin polega na trzech typach umiejętności: Aurach, Blessingach i Sealach. We wszystkich przypadkach Pal może rzucić na siebie/innego tylko po jednym z powyższych (np. nie może mieć włączanych na raz dwóch swoich Aur ani korzystać z dwóch swoich Sealów na raz, ani korzystać z dwóch swoich Blessingów na raz). Może jednak nimi "żąglować", gdyż większość z nich nie posiada cooldown. Seale różnie reagują na użycie Judgement, który rozbija Seal.

Seale i efekty Judgement (wszystkie Seale trwają 30 sekund, Judgement je przerywa):

* - Seal of the Crusader - dodaje melee attack power i zwiększa prędkość ataków o 40%, każdy kolejny atak jest słabszy | Judgement zwiększa obrażenia od holy na wrogu
* - Seal of Righteousness - dodaje do ataków obrażenia holy, ich ilość zależy od prędkosci broni (im wolniejsza, tym więcej obrażeń holy przy uderzeniu) | Judgement zadaje obrażenia holy
* - Seal of Light -każdy atak melee ma szansę na uleczenie Paladina za odrobinę życia | Judgement ma ten sam efekt, tylko że każdy atakujący danego wroga ma szansę na uleczenie, leczenie jest mniejsze i efekt trwa 10 sekund z każdym uderzeniem Paladina się odnawiając
* - Seal of Wisdom - to samo co Seal of Light, tylko z odnawianiem many zamiast życia
* - Seal of Justice - każdy atak melee Pala ma szansę na spowodowanie stuna na wrogu na 2 sekundy | Judgement sprawia iż przeciwnik nie może uciec (działa tylko w PvE)


Blessingi:

* - Blessing of Wisdom - odnawia 10 many co 5 sekund
* - Blessing of Light - zwiększa efekty czarów Holy rzucanych na sprzymierzeńca
* - Blessing of Protection - niewrażliwość na ataki fizyczne, nie można używać ataków ani umiejetności fizycznych
* - Blessing of Freedom - niewrażliwość na efekty pogarszajace prędkość poruszania się
* - Blessing of Salvation - threat wytwarzane przez członka drużyny jest obniżone o 30%
* - Blessing of Sacrifice - przenosi daną liczbę obrażeń z celu na Paladina
* - Blessing of Might - zwiększa melee attack power
* - Blessing of the Kings - zwiększa wszystkie statystyki o 10%
* - Blessing of Sanctuary - zmniejsza obrażenia otrzymane, po zablokowaniu melee ataku atakujący otrzymuje holy obrażenia



Aury (działają na wszystkich w drużynie):


* - Devotion Aura - zwiększa pancerz
* - Concentration Aura - 35% mniejsza szansa na zakłócenie podczas rzucania czaru
* - Fire Resistance Aura - zwiększa resist na czary typu fire
* - Frost Resistance Aura - j.w. tylko forst
* - Shadow Resistance Aura - j.w. tylko shadow
* - Retribution Aura - atakujący drużynę otrzymują obrażenia od holy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marzon16 dnia Czw 21:37, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dolinamroku.fora.pl Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1