Forum www.dolinamroku.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Priest

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dolinamroku.fora.pl Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marzon16
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:14, 17 Kwi 2008    Temat postu: Priest

1. Rasy, które mogą wziąć tę klasę:

* - Human
* - Night Elf
* - Dwarf
* - Draenei
* - Forsaken
* - Troll
* - Bloof Elf


2. Może nosić zbroje:

* - cloth


3. Może używać broni:

* - 1-hand mace
* - staff
* - dagger
* - wand

[link widoczny dla zalogowanych]

Priest to ostoja dobrej drużyny - z jednego powodu - to healer i buffer. Priest może jednak odwrócić się od tej drogi i stać się Shadow Priestem, który nie jest w stanie efektywnie leczyć, ale zadaje sporo obrażeń. Priest to jedna z nielicznych klas, w których trzeba dokonać podstawowego wyboru i nie można mieszać buildów - jesteś shadow, albo jesteś holy, a to za sprawą jednego talentu w shadow, który jest niezbędny dla shadow, a bezużyteczny dla holy - Shadow Form (zwiększa obrażenia od shadow o 15% i zmniejsza obrażenia fizyczne otrzymywane o 15%, ale nie pozwala na rzucanie czarów holy). Naturalnie można żąglować Shadow Form i leczyć, po czym znowu nałożyć SF, ale jest to bardzo nieekonomiczne i nieskuteczne. Jako Shadow Priest najlepiej przebyć trudną drogę do poziomu maksymalnego, a potem zmienić się na holy. Dlaczego? Gdyż niewiele grup będzie chciało Shadow Priest w raidzie czy instance, za to Holy Priesta będą prosić o dołączenie. Ponadto, jeśli ze sprzętu Priest będzie mieć więcej niż +500 obrażeń, to czary z Holy będą zadawały więcej DPS niż te z Shadow (chodzi tu o zmniejszenie wartości bonusa dla czarów rzucanych w mniej niż 3,5 sekundy).

W zależności od tego, którą rasą będzie Priest, jego niektóre umiejętności będą się różnić - np. Night Elf otrzymuje czar Starshards (DoT), gdy Forsaken otrzymuje czar Touch of Weaknes (zadaje trochę obrażeń i osłabia atak wroga).


4. Priest ma następujące atrybuty:


* - Discipline - to ogólnie mówiąc buffy, jak jeden z najpopularniejszych - Power Word: Fortitude (zwiększa staminę). Priest większość może rzucać na swoich sprzymierzeńców, jednak niektóre są zarezerwowane tylko dla niego, jak Inner Fire (zwiększa pancerz). Wartym uwagi jest talent Power Infusion (zwiększa obrażenia i leczenie czaru o 20%, co niestety nie sumuje się z Arcane Power od Mage'a). Divine Spirit (zwiększa spirit) w połączeniu ze Spirit Tap (podwaja spirit na 15 sekund) sprawia, iż Priest rzadko musi się martwić o manę podczas gry solo (MUSI zadać ostateczne uderzenie wrogowi, aby Spirit Tap się włączyło).

* - Holy - grupa poświęcona głównie leczeniu i obrażeniom od holy. Znajdują się tu talenty, które zwiększają ilość uleczonych HP, takie, które sprawiają, że rzadziej będzie można przerwać Priestowi rzucanie czarów leczących. Do ciekawych należy talent Spirit of Redemption (przez 10 sekund PO śmierci Priest może leczyć bez korzystania z many, jest niewrażliwy na wszystko i nie może się ruszać, następnie faktycznie "umiera"). Tutaj znajduje się również jedyne AoE Priesta - Holy Nova (zadaje dość małe obrażenia wrogom, ale jednocześnie leczy sprzymierzeńców w zasięgu).

* - Shadow - drzewko, w które zainwestować na początku powinien każdy Priest co najmniej 5 punktów, a to ze względu na dostępy w nim talent Spirit Tap (na 15 sekund po zabiciu wroga, który daje doświadczenie lub honor, spirit jest podwojony). Przydaje się on na początkowych poziomach i służy głównie do levelowania solo. Spirit Tap mało użyteczny staje się podczas endgame gdy w grupie raid czy instance czy battleground bardzo rzadko Priest zada ostateczne uderzenie, aby aktywować Spirit Tap. Shadow Weaving (zwiększa obrażenia jakie wróg otrzyma od czarów shadow) to świetny talent, który przydaje się w grupie z Warlockiem. Vampiric Embrace (sprawia, iż wszyscy w drużynie są uleczeni za 20%-30% obrażeń shadow Priesta na wrogu) potrafi być świetnym leczeniem podczas raidów, co niestety wiele osób ignoruje jako argument za przyjęciem Shadow Priesta. Najlepszym talentem z drzewka jest Shadowform (zwiększa obrażenia od czarów shadow Priesta o 15% i obniża otrzymywane obrażenia fizyczne o 15%, uniemożliwia rzucanie czarów z Holy).



5. PLUSY:


* - umie efektywnie leczyć (Holy Priestów wszyscy chcą w drużynie) lub efektywnie zadawać obrażenia a przy tym być świetnym bufferem
* - posiada instant fear na wielu wrogów dookoła (BARDZO przydatne jeśli Priest zostanie otoczony)
* - Mind Control (przez minutę kontroluje wroga) - głównie do zabawy, ale może się przydać przy przepaściach czy nieopodal lawy (rzucić na wroga i wyskoczyć nim)
* - dzięki Spirit Tap i buffach do spirit solowanie jest trudne tylko na samym początku


6. MINUSY:


* - Priest musi poświęcać bonusy do staminy i intellectu dla spirit (przy wyborze zbroi), co sprawia, iż - jeśli walka jest zbyt długa - mana wyczerpie się całkowicie
* - czary z Shadow mają znaczne ograniczenia względem bonusa + xx obrażeń od czarów i brakuje w nich czaru, który można stale rzucać (Mind Fray wymaga mniejszego dystansu i ze względu na jego typ: channeled, łatwo go przerwać, a Mind Blast ma kilkusekundowy cooldown, oba otrzymują tylko część bonusa + xx obrażeń)
* - aby efektywnie zadawać obrażenia od Holy należy mieć wiele +xxx obrażeń


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marzon16 dnia Czw 21:34, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dolinamroku.fora.pl Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1